Sivustolta Vehmersalmen Seutu julkaisut nyt myös täällä sivustolla.

 

Influenssarokotukset Vehmersalmella syksyllä 2017
Aikuisten rokotukset Vehmersalmen terveysasema ja neuvola
Ma 30.10.klo 8-16

Joukkorokotuksen lisäksi sairaanhoitajat rokottavat omia asiakkaitaan vastaanottokäyntien yhteydessä.
Vararokotuspäivät pääterveysasemalla Tulliportinkatu 15 H ja allaoleva ohje.
...

View on Facebook

Suvasmeri 😊tyrskyää ja kohisee navakassa syystuulessa.Selkävesille ei pienellä soutuveneellä ole tänään ollut asiaa.Kaunis on maisema vuoden ympäri ...

View on Facebook

Jos olisin kaupunginjohtaja, nyt terveisiä tulevalle kaupunginjohtajalle! ...

"Jos olisin Kuopion kaupunginjohtaja..." Miten jatkaisit lausetta? Kommentoi päivitykseen ja voita teatteriliput sekä Love Kuopio -tuotepaketteja! Keräämme tulevalle kaupunginjohtajallemme tarinoita, mikä kaupungissamme on arvokasta, mikä mättää tai kaipaa muutosta. #josolisinkuopionkaupunginjohtaja. Kaikkien kommentoijien kesken arvomme 5 kappaletta teatterilippuja ja LoveKuopio -ylläripaketteja! Aikaa osallistua 31.10.2017 saakka. T&J! Facebook ei ole mukana arvonnassa.

View on Facebook

Vehmersalmen kirjastolla on
VILLEN PIPO NÄYTTELY 13.10.-15.11.17
Käy tutustumassa, kirjasto suljettu tosin syysloman aikana.
...

View on Facebook

Olin tänään 12.10.-17 kiinteistönvälitysalan ammattilaisille suunnatussa tilaisuudessa, jossa purettiin tutkimuksessa 15.5. 30.6.2017 suomalaisten asunnon ostajien tärkeimpiä ostopäätökseen vaikuttavia motiiveja.

Myös asuinalueen tarjoamat motiivit oli tutkimuksessa otettu huomioon. Kolme tärkeintä asuinalueen valintaan kohdistuvaa motiivia ovat tärkeysjärjestyksessä tämän pelkästään asuntokauppaan erikoistuneen tahon ja valtakunnallisesti johtavan toimijan teettämän melko laajan tutkimuksen mukaan:

1. Asuinalueen turvallisuus ja rauhallisuus,
2. Hyvät kulkuyhteydet,
3. Asuinalueen tarjoamat palvelut.

Jos Vehmersalmen suuntaan halutaan oikeasti lisääntyvää muuttohalukkuutta, niin saattaisi olla syytä keskittää tarmo kolmeen kaikkein merkitsevämpään kohtaan, jos on mahdollista.
Esimerkiksi maininta "upea luonto ja hienot maisemat" ei yltänyt vastaajien keskuudessa edes tilastollisesti merkittävälle tasolle. Alueen hintataso ostokriteerinä ylsi vaivaisesti 5 % vastaajan mielestä oleelliseksi motiiviksi.
Niin se vain menee. ihmiset arvostavat eniten kovin tavanomaisia asioita. Jos ne eivät ole houkuttelevia, ei ole poppakonsteja olemassa.
...

View on Facebook